نوشته شده توسط : لوکس بلاگ

ثبت دامنه شخصی .ir با قیمت فوق العاده 7500 تومان!!!

بدین وسیله به اطلاع کلیه اعضای محترم لوکس بلاگ میرسانیم:

لوکس بلاگ جهت رفاه حال اعضای خود با  قبول بخشی از هزینه ثبت دامنه فقط برای اعضای خود،دامنه های .ir را که قیمتی بالغ بر 14400 تومان برای یک سال دارد را با قیمت فقط 7500 تومان برای یک سال ثبت و در اختیار وبلاگ نویسان محترم قرار دهد.

به این صورت شما عزیزان به راحتی میتوانید ادرس دلخواه خود را انتخاب و ثبت نمایید.از مزیت های ثبت دامنه شخصی میتوان به سهولت به خاطر سپاری ادرس وب سایت خود برای بینندگان،امتیاز ویژه وب سایت در موتور های جستجو،تبدیل وبلاگ به وب سایت شدن و بالا رفتن کلاس کاری شما میباشد.

با ثبت دامنه مطالب شما از بین نخواهد رفت و فقط ادرس وبلاگ شما به عنوان مثال از www.ali.loxblog.com به www.ali.ir تغییر میابد.ادرس دامنه انتخابی کاملا دلخواه میباشد و هیچ محدودیتی ندارد.به عنوان مثال ادرس وبلاگ شما هرچه میخواهد باشد مهم نیست.شما میتوانید هر دامنه ای را سفارش و ثبت نمایید.

مدت دامنه ها یک ساله میباشد که در صورت نیاز میتوانید با قیمت 7500 تومان دوباره یک سال دیگر تمدید نمایید تا هر زمانی که شما نیاز داشته باشید.

جهت نصب و راه اندازی دامنه نیازی به هیچ گونه دانش فنی نمیباشد زیرا لوکس بلاگ تمامی مراحل ثبت و راه اندازی دامنه را انجام میدهد.

جهت سفارش دامنه .ir اینجا کلیک نمایید

توجه داشته باشید این طرح فقط تا پایان تابستان 1393 اجرا میشود و قیمت 7500 تومان فقط مخصوص اعضای لوکس بلاگ میباشد.هزینه ثبت برای افراد دیگر 12000 تومان است.

 



:: برچسب‌ها: ثبت دامنه , ثبت دامنه ای ار , دامنه ارزان , ثبت دامنه ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 68612
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : جمعه 12 ارديبهشت 1393 | نظرات ()